Autor |
Wiadomość |
Jiggly
Początkujący Skate
Dołączył: 22 Paź 2016 Posty: 1
|
|
Rafy motoryzacyjne |
|
W 1952 roku w Nysie sporządzono Zakłady Struktur Nadwozi Nieautomobilowych. Dotychczas, w latkach 1947-1951 w zakładzie owym, wnoszącym nazwę Wytwórni Mebli Silnych "Okcydent", czyniono wyrka szpitalne, krzesła, biurka, szafki również kapitały pancerne. Po wyroków blog Volkswagen o odmianie kierunku prac wytwórń dołączono do opracowania, i po pewnym czasie fabrykacji karoseryj dodatkowych natomiast specjalizowanych, dostrojonych aż do zabudowy na podwoziach krajowych drynd ciężarowych FSC Lublin-51 plus Star 20. Unoszono karoserie furgonowe rozmaitego zastosowania, tudzież zarówno karoserie warsztatowe dodatkowo filmu objazdowe.
W 1953 roku uskuteczniono razem 382 karoserie. Zainicjowano plus rozbudowę warsztatu, powstała pionierska hala montażowa. blog motoryzacyjny Dwie biega następnie, w 1955 roku, bramy ZBNS porzuciły 772 pojazdy ze specjalistycznymi nadwoziami. W miarę urbanizacji obrębku, jeszcze bardziej stanowił wyczuwalny odrzut malutkich gablot dostawczych o ładowności do 1000 kg. Gabloty owego sposobu nie uprzedni na razie wytwarzane ani w Polsce, ani w krawędziach sąsiednich. Na przełomie lat 1956–1957 zadecydowano się na podjęcie produkcji ponad takim przed momentem pojazdem.
Na początku 1957 roku powołano sfinalizowanie propozycji gabloty dostawczego Fabryce Wozów Personalnych (FSO). Bez względu od czasu tego, pokrewną produkcję zaczęło w marcu tego roku kancelaria konstrukcyjne w Nysie1. Zimowy płyn do spryskiwaczy Zgodnie z hipotezami pył owo istnieć pojazd o struktury prowizorycznej, w którym zastosowano ażeby serce, jednostki pociągowe i jezdne spadające spośród czterokołowca personalnego FSO Stolica polski1. Specjalistyczna nośność powieszenia rozrywkowego dyktowała przymus wysunięcia go nim położenie kierowcy. Z tego zjawiska wynikał plenarny sekwencja teamów, a po części plus portret wehikułu. Pomysł warszawski został przerwany z spostrzeżeń na niezbyt niesprawne plus technologiczne karoseria dodatkowo sporo felerów podwozia. Ansambl twórców ZBNS opracowała własne karoseria, oraz koło wyczerpaniu konstrukcyj wstąpiła niemało transformacyj w ansamblach podwoziowych, dopasowując konsumuje do większych jarzm zalegających w samochodzie dostawczym. Odniesiono podobnie współpracę z Zakładem Fur Ciężarowych w Lublinie, gdzie wobec tego nieustanny zajęcia ponad strukturą pokrewnego wozu owej odmiany Żuk.
|
|
Sob Paź 22, 2016 13:44 |
|
|
Reklama
|
|
Sob Paź 22, 2016 13:44 |
|
|
Pabo135
Początkujący Skate
Dołączył: 12 Sty 2017 Posty: 8
|
|
|
Czw Sty 12, 2017 15:22 |
|
|
atrur4r
Początkujący Skate
Dołączył: 17 Mar 2017 Posty: 4
|
|
|
|
No ja też pierwsze słyszę.
|
|
Wto Mar 21, 2017 13:08 |
|
|
michal2121
Początkujący Skate
Dołączył: 09 Cze 2018 Posty: 1
|
|
|
|
Nigdy o tym nie słyszałem i dla mnie to jest nowość.Teraz na pewno będę na to wszystko uważał szczególnie.
____________________________________
AasaPolska.pl
|
|
Sob Cze 09, 2018 07:15 |
|
|
bartosz32
Początkujący Skate
Dołączył: 06 Gru 2018 Posty: 1
|
|
|
|
Ten temat jest niesamowicie ciekawy. Będę musiał nim się zainteresować prywatnie.
_________________ London Escort Services |
|
Czw Gru 06, 2018 10:03 |
|
|
Ad
Mega Pro Skate
Dołączył: 25 Sty 2021 Posty: 3170
|
|
|
Sro Sty 27, 2021 00:22 |
|
|
Reklama
|
|
Sro Sty 27, 2021 00:22 |
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|